vrijdag 25 april 2014

Afscheidscadeautje onthaalouder

Dit berichtje had ik al veel eerder moeten bloggen, maar ja...
Ondertussen gaat Zoë al 4 maand naar school, wat haar zeer goed bevalt, maar daarvoor ging ze bij een onthaalouder. Een hele toffe madam die er dagelijks in slaagt om zo'n 7 peuters in toom te houden. Ik doe het haar niet na. Eén dag en je mag me afvoeren...

Om haar te bedanken voor de twee jaar dat ze Zoë heeft opgevangen, stelden we een mand met heel wat lekkers samen. Ook werd er een zakdoekenhoes (niet overbodig met al die kleintjes) gemaakt en werden potten 'gepimpt' en gevuld met snoepjes voor de kindjes.

En dit was uiteindelijk het resultaat:







Tot de volgende,
Sofie

Stofjes: Stoffen van Leuven
Plastieken diertjes: Blokker

4 opmerkingen:

  1. Oh keimooi gedaan! Heb hier ook 2 dierenpotten staan en er ook al kado gedaan, blijft een hip geschenk! En mooie diertjes, goed te lezen dat ze uit de blokker komen. Ik heb superlang zitten zoeken naar beesten en er uiteindelijk in de wibra gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind zo potten ook tof! Ik steek in de kleine potjes van babyvoeding al eens cadeaubonnen ipv die gewoon in ne enveloppe te steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zal super blij zijn met zo cadeautjes, tof gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net de potten gepind. Deze zijn echt fantastisch om cadeau te doen! Al helemaal met het etiketje eraan.

    groetjes,
    Lieveke-en-zus.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.