zondag 29 juni 2014

Eens iets voor de man des huizes!

Al maanden vraagt mijn ventje om een hoesje te maken voor een boekje (formaat A5) dat hij in zijn werkbak bewaard. Al maanden probeer ik eraan te ontkomen. Waarom, omdat ik gewoon niet weet hoe ik eraan moet beginnen. Hij wil dus een opbergzakje, maar ook waar er plaats is voor wat extra papieren in te steken. En niet te vergeten dat het een vrij dik boekje is... MAAR, het is me ondertussen nog steeds gelukt om het 'even' te ontwijken ;-) Sorry zoeteken...

Maar om hem nog even tevreden te houden, heb ik hem onlangs een opberghoes voor zijn nieuwe laptop gemaakt en dit in het stofje die hij gekozen had voor het hierboven beschreven projectje. Hihi, maar geen zorgen ik heb nog genoeg over. 

Ik tekende het patroon zelf uit en binnenin gebruikte in super zachte fleece die ik expres zichtbaar liet aan de zijnaden. 




Hij was er content mee en kwam prompt met een nieuw verzoekje. Hij wil een opbergtas voor de stokken van onze schoorsteenborstel en nog liefst met een systeem dat hij kan ophangen in ons tuinhuis.  Ooh boy!! Daar gaan we weer...

Groetjes 
Sofie

En misschien zijn zijn andere twee verzoekjes de volgende keer klaar (al betwijfel ik dat)...hihi...ben nog aan andere dingen bezig...

ps: tips voor dat boekje mag je altijd laten weten in de reacties :-)

2 opmerkingen:

  1. leuke hoes, kan je dit patroontje niet verkleinen voor dat boekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pampertasje als voorbeeld nemen maar dan met aangepaste maten?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.