vrijdag 4 juli 2014

Een toppertje!!

Een echt zomers jurkje, dat ideaal was voor de voorbije dagen! Lekker luchtig!
Vorige week heeft ze dit jurkje voor de eerste keer aangehad Toen heb ik er wel een t-shirtje onder aangedaan, want het was nog net iets te fris...
Greta heeft dit reeds vorige zomer genaaid (was nog wat te groot) en ik moet zeggen het is echt leuk geworden. Zoë doet het supergraag aan en ze krijg veel complimentjes! Dat zegt veel over de naaister!! Nog eens een dikke merci aan Greta voor dit jurkje!! Zo mogen er nog volgen ;-)

En nu de foto's:





Dat rugje, zo schattig!!


Heb het zelf even moeten vragen welk jurkje dit is en het blijkt het 'Lola-kleedje' te zijn uit het boek 'Zelfgemaakte kleertje'.

Een extra tip: steeds als ik iets niet weet of een probleem heb, vraag ik ofwel raad bij mijn schoonmama ofwel via facebook bij de groep 'Naaien voor vriendinnen'. Een fantastische groep waarop je steeds vlug antwoord krijgt op al je vragen ivm naaien. Dus thanx ladies voor jullie raad!!! Enne....niet te vergeten, een goede groep voor inspiratie :-)

Groetjes,
Sofie

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.