zondag 30 maart 2014

We gaan op kraambezoek en nemen mee...

...een gepersonaliseerd cadeau!!

Ik heb een ex-collega, maar niet zomaar een ex-collega. Ze is iemand die me tijdens een moeilijke periode op mijn vorig werk is blijven steunen, die me dagelijks deed lachen en die ervoor zorgde dat ik 's morgens kwam opdagen ;-) Je leest het al: een speciaal iemand die ik echt dankbaar ben!!

En zij is nu een kersverse mama!! Joehoe!!
Normaal kopen wij altijd iets van de geboortelijst (zo weten we zeker dat ze dat nodig hebben en willen), maar deze keer wou ik toch iets meer doen. Dus naaide ik voor de eerste keer een geboortecadeau vergezeld met nog een cadeaubon van de winkel waar hun lijst ligt. Ik ben superblij met het resultaat en het kersverse gezinnetje zag er toch ook content uit!! Daar doen we het voor hé...

Alles in een uilenstofje zoals hun geboortekaartje en met de eerste letter van zijn naam.

Een pampertasje volgens deze werkwijze:





Een slabbetje volgens dit patroon en deze werkwijze:



Een zakdoekenhoes uit het boek 'Zo geknipt':



En een stoffen envelop om de cadeaubon in op te bergen volgens deze werkwijze:



In zijn geheel zag er dit dus zo uit:


Verpakt in een schoon zaksken!!



Hebben jullie ook zo iemand die je eens extra in de watten legt als het moment er is?

Ondertussen hebben we nog drie weken zwangerschap te gaan. Nog drie weken... op het laatste lijkt dat echt wel een eeuwigheid!! Geef nu toe, die buik zit ECHT wel in de weg, de vermoeidheid kan je niet meer verstoppen met wat make-up (tenzij je mégavéél gebruikt, maar dan moet je je weer inschrijven voor het programma 'Make-under'), het stampen van dat kleine ventje is niet meer zo leuk, maar eerder pijnlijk en IK VOEL ME GEWOONWEG EEN OLIFANT, nee nog slechter een WAGGELENDE OLIFANT!! Maar we gaan nog genieten van die laatste momenten echt samen en wachten de start van de bevalling rustig af...


Doei en tot later,
Sofie alias BIG MAMA

Uilenstof, badstof en blauwe effen stof:  Stoffen van Leuven

3 opmerkingen:

  1. haha, ja dat waggelen, dat herken ik! echt! ik was ook een waggelend massief beest op mijn laatste dagen :) gelukkig ben ik 2 keer 2 weken te vroeg bevallen :)
    Veel succes met de komende bevalling en kom wel bij Sewing is fun de kersverse baby eens showen eh! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te vroeg bevallen wil ik nu ook niet. Ik ben aan mijn laatste week werken bezig en ik hoop toch eerst nog een weekje van ons Zoë alleen te genieten in de paasvakantie. Nog even wat extra aandacht voor haar alleen...
      Hopelijk kan ik maandag nog eens komen naar Sewing is Fun, maar je zal me wel horen aankomen (lees: bevende grond) ;-) En anders kom ik hem wel eens showen!!

      Verwijderen
  2. Wat een supermooi cadeau!
    Ik nomineerde jou voor de Liebster Blog Award, meer info vind je op mijn blog.
    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.