zaterdag 7 november 2020

Shirt met polosluiting voor onze Liam

Liam was nog eens aan de beurt om iets te krijgen van zijn mama. Zoë is op dat vlak iets meer verwend geweest.

We gingen voor een T-shirt met een polo-sluiting uit de B*Inspired by Poppy. Het was niet altijd simpel en ik heb soms luidop zitten vloeken, maar het is gelukt. Het is ook één van de eerste patronen die technisch iets moeilijker waren voor mij om in elkaar te naaien. Dankzij verschillende YouTube-filmpjes heb ik het tot een goed einde kunnen brengen. Oef!

De stof heeft Liam zelf gekozen uit mijn ruime (bloos) stoffenvoorraad. Deze stof heb ik ooit gekocht op een stoffenspektakel en viel meteen in mijn oog. Deze kon ik niet laten liggen en blijkbaar valt hij ook in de smaak bij Liam. Goede gok dus!




De polosluiting was echt wel een 'dingetje' en ik ben ook niet helemaal tevreden over de kraag.


Voor de geïnteresseerden, dit is het shirt en het kwam uit volgend magazine. 



Deze 2 filmpjes hebben mij goed geholpen om de polosluiting goed te krijgen:
https://www.youtube.com/watch?v=OA5wXXcgLaA&feature=share&app=desktop
en deze
https://www.youtube.com/watch?v=VOcl2LV5t-Q&t=672s


Tot later en veel naaiplezier,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.