zaterdag 7 november 2020

Coole bloes volgens ons Zoë

Opnieuw de aangepaste blouse uit de B*Trendy (zie ook vorig bericht), in een ander katoenen stofje. 

Volgens Zoë is deze cool en ze wou hem niet meer uit na het nemen van de foto's. Blije mama!

En ik ben nog meer blij, want ik heb opnieuw een katoentje kunnen verwerken. Het is de bedoeling dat ik mijn stoffenvoorraad serieus kleiner maak en dat alle stoffen uiteindelijk in 1 kast kunnen. Momenteel staan er teveel bakken en dozen apart op de kast, naast de kast, op zolder en zelfs in de kelder. 
Dus nog heel veel naaiwerk voor de boeg, maar het begin is er. Maar wat is het hartstikke moeilijk om mij online niet te laten gaan bij de verschillende stoffenwebshops. Herkenbaar zeker? haha. 

Ondertussen zit ik er ook aan te denken om deze nog meer aan te passen. Zoals voorpand in 1 stuk, zonder de ruffel, achterpand in 1stuk en de mouwen en onderkant afwerken met boordstof of een brede elastiek. Ze heeft zo verschillende bloesjes in haar kast hangen die ik gekocht heb en die zijn ook al veel gedragen. Misschien gewoon namaken en foetsie, weer een aantal stofjes weg!

Dus je ziet, nog voldoende ideeën in mijn hoofd! Maar nu is het tijd voor een grote hoeveelheid foto's.

 


Lekker stoer met een zwarte blazer erop. 





Achteraan de sluiting met het knoopje. Ik denk eraan om deze nog iets aan te passen door het rekkertje korter te maken. 





En nu gaan we weeral verder naaien aan een nieuw project :-)
Tot later,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.