zondag 8 november 2020

Velocitas hoodie met dino's, roarw!!

Eindelijk, eindelijk, eindelijk heb ik gebruik gemaakt van het Sofilantjes patroon. Ik heb het ondertussen al iets meer dan een jaar geleden (of langer) aangekocht, maar het was er nog nooit van gekomen om deze effectief te maken. Tot nu dan! En nu vraag ik mij af waarom ik in godsnaam zo lang gewacht heb. En eerlijk waar, ik heb zo nog enkele patronen van Sofilantjes liggen om uit te proberen..

Ik ben het niet gewoon om sweaters te maken, laat staan met een kap, maar alle lof voor de patroonontwerpster Anne Jacobs en de uitgebreide instructies! Hierdoor kan het eigenlijk amper mislopen. 

Liam zit net tussen twee maten in en ik heb gekozen voor de grootste maat. Hierdoor is hij nu nog iets te groot, maar liever dat dan te klein. Hij heeft tijd om erin te groeien ;-)

Omdat ik net te weinig dinostof had, heb ik de bovenkant aan de mouwen met de dinostof gedaan en de onderkant in het zwart. Dit geeft ook wel een leuk resultaat doordat de driehoek van het voorpand doorloopt in de mouw. 

Vandaag was de ideale dag om foto's te maken. Frisjes, maar met het zonnetje die ook van de partij was. 
En Liam had zin om te poseren. 

Goedgekeurd om te klauteren en klimmen!







Mama, heb je nu nog niet genoeg foto's? HAHA..


De volgende ligt ook al klaar, dus die foto's komen er ook snel aan. :-)

De Dinostof heb ik bijna drie jaar geleden gekocht op de markt in Maastricht en de zwarte effen jogging ook al een hele tijd terug bij Lavvi Ebbel. 

Tot later en veel naaiplezier!

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.